Zumba

Igår var jag på Zumba igen.
Det gick bättre den här gången men jag tycker det blir lite hattigt för man gör en rörelse som är ganska krånglig + att det är miljarders med människor. NÄr man väl får kläm på den så byter ledaren rörelse och då kommer den inte tillbaka något mer...
Men de låtar som vi körde på första gången fungerade bättre så går man flera gånger så kommer det nog att funka.
Blev trött och svettig så det gav nog någonting iallafall
Mätte magen, mäter inte midjan för det är magen som är störst.
Och jag har minskat 3 cm.
Vikten står still och jag vet inte varför... jo det vet jag ju, har inte varit så jättebra med maten.
men det är bara att fortsätta så kommer det att ge med sig.
Idag ska jag försöka hinna med ett spinningpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0