Smygvägde mig

Ja jag vägde ju mig inte i måndags för att jag va rför feg... Ville inte inte se att jag kanske inte hade gått ner mina 0,6 kg.
0,6 är det  jag måste gå ner per vecka för att komma ner i mina 10 kg till nyår.
.
Men i morse så kände jag att det funkat bra den här veckan och ville vara kolla...
77.0 stod det.
-1 kg sedan förra måndagen.
Som sagt, de första kilona brukar gå ganska lätt.
Men det är ju på rätt väg...
Så på måndag, då ska jag väga 76,8 för att hålla mina mål.
Det känns så skönt att det blev positivt för nu är jag mer peppad med att komma igång med motionen och fortsätta tänka på maten...
Tänk vad ett kilo kan göra.
Men det gäller ju att hålla i det när det går dåligt och motivationen inte är den bästa...
Hur gör man då?
.
Jag jag får fundera på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0