Mål

Ja Linda du är en bra inspiration. Du är ju faktiskt ute varje morgon...
Tänk om jag hade en unge som gillar sitta i vagnen en längre tid..
Man kan ju inte ha allt.
'
Jag har iallafall satt upp lite delmål.
Första är 75 kg och då ska jag gå och köpa mig ett par brallor, inga jeans för det är senare...
Andra är 72 kg och så ska jag unna mig en helkroppsmassage
Tredje är 68 kg och då ska jag köpa ett par jeans.
'
Då har jag gått ner 10 kg...
Det är det första stora målet och sen ska jag gå ner 5 till men det planerar jag nör jag klarat mina 10.
10 kg...
Känns svårt och tufft men inte omöjligt.
'
De första tre brukar alltid gå ganska lätt, men det är ju sen...
Ja jag ska klara det här och jag ska använda den här bloggen som min klagomur och berätta när jag är stolt över mig själv.
Berömma mig själv är ett måste.
'
Idag...
Är jag på dåligt humör.
Jag har varit det sedan jag öppnade ögonen.
Jag är trött, jag var vaken 1,5 timme i natt. Har ingen aning om varför.
Jag fick gå upp och läsa en stund.
Jag slutar 12 idag så det kanske blir lite bättre. hehe
Så motion blir det idag...
som sagt... Trött

Kommentarer
Postat av: Linda H

Jag tror på dej, du är ju så envis så det här kommer du att klara. Vi måste ses nån dag!

Ha en bra dag och en skön helg!

kram kram

2010-09-17 @ 08:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0