Cykeltur

Idag så cyklade jag till jobbet.
Jag skulle vilja göra det oftare men det blir lite struligt med hämtning och lämning...
Det var i allafall skönt
Snygg fripp.
När jag kom till reningsverket så hade det inte sin bästa odör.
Då är det jobbigt när man är flåsig och snorig då man måste dra in ordentligt i nösan
Höll på att spy.
http://kartor.eniro.se/m/ITJzT
Jag mätte ut sträckan och det var nästan 8 km..
Bra morgonmotion.
.
Igår kom jag inte ut... Linus kom hem kl 21 och då regnade det så jag ät en kantarellmacka istället...
Bra val!
.
Får se om det blir någon mer motion idag.
Såg oxå att jag har två st som kollar min blogg varje dag. ;)
Kul.

Kommentarer
Postat av: Kattis

always =) när jag hostar mindre kan vi ta oss en tur =)

2010-09-15 @ 19:30:14
Postat av: Linda H

Man måste ju titta in ibland för att se om du

sköter dej! Skojade bara. kram kram

2010-09-15 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0