Afro

Igår var jag och tränade för första gången på mitt årskort!
.
Jag åkte iväg på ett Afropass.
Fösta problemet var träningskläder... Ville ha något stort på mig för man skakar väldigt mycket på kroppen och då är det väldigt mycket som skakar på mig.
Men hittad inget så stort så det fick gå ändå.
Innan passet
.
Det var så kul.
och jobbigt.
Men det är så bra med sådana pass tycker jag.
Där man jobbar som en idiot men det är så kul så man känner inte att det är jobbigt.
Ska träning vara så?
Ger det lika mycket då?
Ja det gör det ju.
Efterpasset
.
Bokade även en gyminstruktion på söndag kl 19.
och tänkte gå på ett Zumbapass på fredag.
.
Nu är jag på G

Kommentarer
Postat av: Linda H

Lycka till med träningen. Synd att jag bara har

ett dag kort annars kunde vi ha tränat nån dag!

kram kram

2010-09-30 @ 10:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0