Första gympasset

eller det är synd att säga.
Hon gick igenom maskinerna med mig.
Jag måste ju säga att de är mer proffsiga och kunniga på sats och nautilius.
De har lite mer kunskap.. känns det som iallafall.
.
Jag ska iallafall börja med ett grundprogram i 5 veckor där jag går igenom hela kroppen.
.
Det var en kvinna i 50 års åldern som hjälpte mig...
Varje gång hon visat hur jag skulle göra och jag skulle sätta mig var att sänka vikterna ca 20 kg.
Jag tyckte bara det var kul för jag ser tydligen svag ut. hahaha
men jag kan tänka mig att andra kan tycka det är jobbigt...
När hon bara ska visa så kan hon väl göra på den vikten hon tror att personen ska ha...
För att stärka självförtroendet.
.
Jag tänkte köra gym 1-2 gånger i veckan.
Sen att jag går på pass 2-3 gånger i veckan.
Ut och går.
.
Då borde det bli bra tillslut..
.
Fortfarande så festar jag till det lite väl mycket på helgerna.
Det är bara att ta tag i det oxå.
Fredagsmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0