Det blir inte alltid som man tänkt sig

Jag hade ju planerat att jag skulle gå på mitt första Zumbapass igår kl 18.30.
Men det blev inte så.
.
När jag kom hem från jobbet så hade grävmaskinisten varit där och lagt ca 40 högar med jord på vår trädgård.
Det var bara till att sätta gång att kratta och skyffla ut.
i 4 timmar höll vi på...
Jag var så slut i kroppen när jag kom in så jag struntade i det.
.
Även om jag vet att jag fick min träning så har jag dåligt samvete för att jag inte kom iväg...
.
Idag blir det inte heller något för Linus är iväg...
I morgon så ska vi fortsätta med jorden
Men på fredag...
Då gör jag ett nytt försök, då är det Zumba igen...
.
Jag går inte ner som jag vill, det går lite trögt.
Måste ut och röra på mig mer...

Kommentarer
Postat av: Ink

Heej, jag hittade hit och ville bara peppa dig lite. Kämpa på, inga ursäkter, tänk på alla belöningar, just do it, heja heja heja, du orkar mer än vad du tror, du mår bättre, du blir piggare efter träning även om du verkligen inte känner för det, du kan göra det till en social grej att tex promenera med kompisar, lyssna på musik så går det lättare att hålla tempot, du kan du vill du ska!!!!

Kram



...och logga in på skype nån gång för bövelen

2010-10-10 @ 11:59:08
Postat av: ink

Heej, jag hittade hit och ville bara peppa dig lite. Kämpa på, inga ursäkter, tänk på alla belöningar, just do it, heja heja heja, du orkar mer än vad du tror, du mår bättre, du blir piggare efter träning även om du verkligen inte känner för det, du kan göra det till en social grej att tex promenera med kompisar, lyssna på musik så går det lättare att hålla tempot, du kan du vill du ska!!!!

Kram



...och logga in på skype nån gång för bövelen

2010-10-10 @ 12:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0