Har så svårt

JAg har så svårt att komma in i det...
har dålig planering och jag faller för frestelsen hela tiden.
Hur kan jag vara så när jag verkligen vill komma i form?!
Hur svårt ska det vara?!!!
grr.
Läste precis en blogg där en tjej jag gått i sammas klass som på gymnasiet.
Hon har har gått ner 31 kg och hon har verkligen kämpat och gett sig fan på att komma ner till sin målvikt.
Hon tränar som aldrig förr och mår så mycket bättre.
.
Jag vet ju att jag oxå kommer att må bättre.
Då undrar jag vad det är som gör att jag inte gör som jag vill?!
.
Jag måste verkligen skriva matlista, planera min träning och ha allt uppskrivet.
.
Så nu ska jag sätta mig och planera, skriva upp den här och leva så... Inga ursäkter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0