Sprungit

Jag skrev inget igår för jag var så trött.
Var duktig förutom att jag tog en korv med bröd på IKEA.
Idag har jag varit på begravning...
Där bjöds det på... Smörgåstårta!!
Tog en bit, och det var väldigt gott.
Jag fyller ju i min mat på VV och  min smörgåstårtsbit var 19 points! och jag får äta 29 om dagen. hahahah
Frukost Fil med fullkornsflingor banan och ägg
Lunch Smörgåstårta
middag 11 bitar sushi
mellanmål. morot, banan och vindruvor
Vet ni vad jag har gjort med idag?
Sprungit!!!
Jag var och köpte nya skor igår, ett par riktiga skor.
Och det var verkligen skillnad.
Sprang 5 km på 32 min. Känns godkänt för att vara första gången
Och det bästa... Det var kul.
I morgon ska jag flytta alla buskar i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0