Fredagen den 16 Juli

Oj oj oj vad jag har kämpat idag.
Jag har jobbat i trädgården från 8.30-18.00 med uppehåll fr lunch, drickpauser och färghandling.
Jag har burit stenar skottat sand och burit massor av tunga plantor.
När jag fyllde i min aktivitet på VV så fanns trädgårdsarbete med!
Jag fyllde i att jag höll på i två timmar för att få lite extra points... Jag höll ju på mer men vet inte hur jag skulle räkna men 7 extra blev det iallafall.
Frukost. Fil med fullkornsflingor, lingon grova med keso och kaviar
Lunch. Sill, potatis, och lax
Middag Grillat med koktpotatis och grönsaker
Mellanmål Vindruvor
Det har alltså gått bra i dag oxå. ;)
Imorgon har mamma grillfest...
Så jag får nog ta en liten löprunda i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0