Konstiga nätter

Jag har inte varit ute och sprungit som jag planerat...
Har haft sjuka nätter, Julius har varit varken ca 3 timmar varje natt.
Jag har varit helt slut och inte orkat helt enkelt.
Men jag tänkte så här.
Är jag ute och springer två gånger den här veckan som var planerat så tar jag inga pengar ur burken.
Jag kanske ska göra så att jag planerar att jag ska springa två gånger i veckan och sen får jag göra det som när jag kan...
Är det att fuska?
Nej, jag bestämmer att så ska jag göra...
Om jag känner mig rätt så kommer jag att springa lördag och söndag. hahaha
.
Annars går allt bra.
Idag var jag sugen på chips...
men jag åt lite hallon i stället.
.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0