Gym

det blev inget Zumbapass, Jag la gräs hela dagen och var helt slut i kroppen + att Linus var i Sandviken
.
Set blev ingen Spinning i söndags för jag hade mina grupper + hade en familjedag.
.
Men idag var jag på gymet.
Jag åkte dit efter att jag lämnade Julius på Kojan.
Sprang på bandet i 10 min och jag kände mig stark och kände att jag kunde springa mer men jag hade inte så mycket tid och jag ville hinna med ett varv på gymet oxå.
Körde genom kroppen och åkte sen till jobbet.
Nu sitter jag här och ska strax hoppa in i duschen.
.
Skulle vilja gå på Zumbapasset ikväll men jag vet inte om jag hinner dit.
Det börjar 18.30 och jag slutar 18.15...
.
Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0