8km

Jag sprang 8 km på 50 minuter idag!
Det var inte så jobbigt, klart jag var trött men jag kunde tom spurta sista biten.
Jag springer med min timer på klockan och har den på 4 min. Fråga inte varför just 4 men det känns ganska lagom.
Eller jag tror att jag ska höja det till 5 min nästa gång.
Nu i veckan ska jag träna
Tisdag och Torsdag
Gör jag något mer så är det en bonus.
Det skulle vara bra att köra lite styrka oxå...
Men tisdag och torsdag är min "burk-träning"
.
Sen ska jag köra på samma sak med maten...
Mindre och inget onödigt.
Frukost. 2 Lingongrova med keso och kaviar, ägg
Lunch. Korv och pasta (åt med Julius) Broccoli och majs
Middag 11 bitar sushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0