Sprang idag

Jag var ute och sprang nu ikväll!
Jag ville verkligen inte med Linus tvingade ut mig (bra av honom)
När jag började knalla iväg, jag börjar alltid med att gå i 5 min, så hade jag bestämt mig för att bara ta en PW.
När jag kom fram till stallet där jag alltid brukar börja springa så tänkte jag...
5 minuter klara du iallafall.
Sen var jag igång och det gick lättare än vad det gjort någonsin.
När jag sprungit ett varv i spåret så kände jag att jag kunde springa ett till men bestämde mig för att jag för en gång skull skulle känna mig stark och pigg när jag kom hem...
Jag spurtade t.o.m sista 300 m. haha
Näst gång kanske jag tar två varv i spåret.
.
Sen när jag kom hem så gjorde jag lite styrka.
100 st olika magövningar
100 st olika ryggövningar
50 armhävningar
1 min plankan (den var sjukt jobbig)
1 min på händer.
Visst har jag varit duktig?!
Frukost: fil med fullkornsflingor, macka med makrill
Lunch Lammfärsbiff med couscoussallad
Middag sill och potatis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0