SM

Igår var jag på StyrkeMedel kl 16.30.
Det var ganska tråkigt faktiskt och jag gjorde inte mer än det jag skulle göra.
Oftast så är det så att man verkligen tar i på alla övningar och tar ut ordentligt för att det ska bli så jobbigt som vanligt.
Igår var ingen sån dag...
det var tråkigt, Ledaren kändes lite klumpig och hade inget flyt i rörelserna till musiken. Hon var tvungen att räkna in ibland..
Ja jag kanske inte skulle vara bättre men jag tyckte så.
Så jag gjorde det man skulle...
Körde alla styrkeövningar ordentligt.
Jo, hon gjorde alla övningar lite för länge... Man han liksom ledsna.
Jag blev ju lite svettig och trött men inte slut!!!
Ja kanske går jag igen för det är ju bra tid...
Jag tränade iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0