Ny och bra vecka

Igår rörde jag på mig!!!!
Gick upp kl 6 och var ut och gick 1 timme innan frukost.
Sen hade jag inte kommit upp i mina 10.000 steg så jag var ut på en runda på kvällen.
När jag var ute och gick på kvällen så kände jag mig så pigg i kroppen så jag tog en springtur på 30 min istället.
Jag måste komma på lite delmål med min viktminskning... för annars blir det för tufft
Det första ska vara 75 kg.
För när jag vägde mig i morse vägde jag 78?!
Så starten blir den här veckan istället...
Gud så jag hattar men nu är det så. :D
75 alltså... Första målet. Vad ska jag få som belöning då?
Ska fnula på det...
Så idag...
VAr och lämnade in bilen på verkstaden och på bussen hem så somnade Julius, då tänkte jag passa på att gå min timme så jag hoppade av tidigare.
men han vaknade efter en 15 min... Så det blev ingen bra promenad.
Jag ska ut ikväll när Linus kommer hem
Jag är på gång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0