Bytt dag

Jag har bestämt mig för att jag ska vägning på fredagar...
För att det händer alltid en massa under helgen och man är mycket duktigare i veckorna när man har sina rutiner.
Så jag vägde mig i morse.
Skulle ju ha gått ner totL 1,2 på måndag så jag tänkte att det är det jag ska ha gått ner nu oxå.
alltså, jag skulle väga 76,8..
Ställde mig på vågen...
Kände mig som en i The biggest loser gänget...
det stod
76,8 på vågen!!!!
Jag ligger i fas...
.
Det är egentligen inte så mycket jag har gått ner men det är en början...
.
Så åkte jag in till stan för att fixa en grej och den första jag träffar på frågar om jag är gravid...
Nej jag är bara tjock sa jag då...
Han: ja då kanske du ska gå ut och gå lite...
Ja...
.
Jag får väl göra det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0