Spinningpass

Jag och Annie skulle gå på ett Schlagerspinningpass igår.
Det var 75 min men eftersom det var schlager så kändes det kul.
När vi kom dit så var det inställt och istället var det ett hårt Medelpass men en grymt tuff och hård instruktör.
På ett 75 min pass så cyklar man i ca 65 min...
55 av dem var stående!!!
Hon var så grymt bra på att puscha och det funkar verkligen på mig.
Jag har aldrig tagit ut mig så mycket på ett spinningpass.
För precis när det var som värst och man skulle vanliga fall sätta sig och dra ner på motståndet så skrek hon på oss.
Det var så hemskt men det var så skönt efter.
Hon var bara vikarie och har i vanliga ett pulspass. Och det vet jag inte riktigt om jag orkar eller vågar mig på.
Då har man en pulsmätare på sig och det syns på en skärm på väggen.
Så man ser vilken puls man ligger på. Alla ser...
I framtiden isånt fall
.
Vägde mig idag och hade gått ner 1.4!!!
Nu kör vi på.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0