Upp till bevis

Den här bloggen kommer jag använda för att jag inte ska ljuga för mig själv.
Det kan jag ifs iallafall men jag tänket inte göra det.
Jag ska ändra mitt liv till ett sundare liv.
Nu efter graviditeten, eller jag ska inte skylla på en för jag såg ut så här innna och jag har gått ner alla kilon efter den. Men jag skull behöva gå ner 13 till.
I november tror jag det var så gick jag med i Viktväktarna.
Det gick jättebra till en början och jag följde alla recept nitiskt.
Blev ganska dyrt men det var så otroligt kul.
Men så släppte jag lite en helg och då har jag så svårt att komma tillbaka.
Jag gick iallafall ner lite drygt 4 kilo.
Sen flyttade vi hem till svärföräldrarna i två månader pga renovering. och det gick inte att planera maten så jag åt det som serverades och åt lite mindre.
har inte rört på mig....
NÄr jag kom tillbaka till VV förra veckan så hade jag gått upp 0,8. Rätt okej för att inte gjort eller tänkt på två månader.
Så nu...
Nu jävlar så ska jag komma i form.
Jag ska använda den här bloggen till att skriva upp vad jag äter, allt, inget mygel. Skriva upp hur mycket jag rör på mig.
Bubbla ut om om något känns jobbigt eller lätt.
Motivationsplank helt enkelt.
Läser någon det här så kan ni ju hjälpa till att peppa om ni har lust.
Det kan väl inte vara så svårt att ändra sig till något som gör att  man mår bättre och blir piggare? eller, varför är det så svårt.
Jag börjar skriva upp allt i morgon LÖRDAG DEN 13 MARS 2010.
Här är den senaste bilden på mig själv och det är sista helgen i februari.
Jag var superglad när jag köpte klänningen för jag kunde ha stl 40...
Så jag är på godväg, det lår bara så långsamt.

Kommentarer
Postat av: Kia

Tessan kan... Jag vet att Tessan kan!!!! Lycka till kompis!

kramkram

2010-03-12 @ 15:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0