Afro

Ja det har tagit ett tag att komma in i det.
Har varit sugen på sånt jag inte ska äta hela tiden.
Det är först i dag det inte varit jobbigt och jag känner att jag verkligen är på G nu.
.
Jag och Julius tog en lång promenad idag när vi skulle upp till BVC.
Det blev 11000 steg enligt stegräknaren.
Sen kom mamma och pappa hit och passade Julius medan jag var till Friskis och svettis på ett Afro-pass
Det var så jäkla roligt och jag kunde inre förstå att det skulle vara så jobbigt.
I benen...
Jag var glad att det inte var några speglar för jag skulle verkligen inte vilja se mig gör de där afro-övningarna... Men det var så kul och jag skiter i hur jag såg ut för jag svettades och flåsade och hade så kul.
Ska försöka gå på det varje onsdag...
.
Jag är på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0