Känns som en dålig repris.

Som sagt, jag har inte lyckas.
.
Jag vet ju att jag är tjock men när jag såg en bild på mig själv så har jag inte förstått hur tjock/fet jag är...
.
Man ser sig inte själv från utsidan så ofta (vi har inte fått upp några speglar här hemma)
Men jag är ju verkligen en fet liten tjej.
Och jag är inte en sån...
Men uppenbarligen så är jag det.
.
Jag vill få ordning på mitt liv!
Jag vill kunna leka med Julius!
Jag kan ju inte ha ett aktivitetcenter för barn och sen se ut som jag aldrig rört på mig.
.
Jag skulle behöva en sån jag var tvungen att rapportera till varje dag.
Lämna in min motionsplanering och sen vara tvungen att rapportera att jag gjort det.
.
Jag har några kandidater och ska prata med dem...
.
From i morgon så ska jag skriva ner här var jag äter, jag ska väga mig i morgon (fy fan det vill jag egentligen inte) och mäta mina mått.
.
Egentligen borde jag lämna ut den här bloggen på FB oxå  men det vågar jag nog inte...
Tänk om jag inte klarar av det?!
Men om jag gjorde det så skulle jag känna press att jag måste sköta mig...
Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0