Japp

Idag har varit en bra dag.
Vägde mig först och det var ju inget vidare kul... 76.5!
Kolla hur skärpet sitter i midjan. hahaha Broder Tuck.
'
Frukost. Havregrynsgröt med banan och smultron (smultrona från trädgården)
Lunch Fil med fullkornsflingor, rårörda lingon, två knäcke med keso och grönsaker
Mellanmål morot
Middag Pasta sallad.
'
Det är inte meningen att jag ska äta fil och sånt till lnch men det är väldigt gott nu när det är så varmt.
'
Måtten har jag inte mätt men jag gör det nu på en gång...
Usch.
Mage. 103,5! helt galet
Midja 93
Höft 104
Hals 35
'
Ja, jag ber bara till gudarna att jag verkligen fattar att jag ska göra det här längre än bara en månad eller två. Det är en ny livsstil...
'
Nu ska jag bara ut och röra på mig oxå men det är svårt när det är så här varmt.
'
Vi gick och badade nu på kvällen... det är en skogspromenad med lite backar här och var... Jag flåsade som jag aldrig gjort förr. Av att bara gå?!
'
Bra första dag iallafall.
'
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0