Tisdag 6/4

Jag håller mig till planen gällande motionen iallafall.
I morse kl 6 stack jag ut och sprang/gick.
Idag sprang jag 6 min, gick 2 i 4 omgångar och sen sprang jag 4 och gick 1.
Det var så tungt men jag gjorde det och det kändes bra efter.
Har totalt gått 16700 steg idag!
Maten funkar bra men vi var på ett års kalas idag och fick lite kladdkaka...
Men resten var bra..
I morgon ska jag till F&S på pass, har inte bestämt mig än men ska kolla det nu.
Frukost: 2 Lingongrova med Skinka, tomat och gurka
Lunch: Kycklingpasta med sallad och oliver
Mellanmål. Banan  äpple Kladdkada
Middag. Köttbullar med potatis sås och lingonsylt (kanske inte det bästa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0