Sprungit

Påskdagen
*
Idag har jag varit ute och sprungit!!!
Har ett program från tjejmilen tror jag att det är.
Det är för såna som aldrig sprungit eller ska börja efter en graviditet...
Det var ju ett år sedan men jag har sprungit en gång sedan jag fick reda på att jag var gravid.
Juli 08!
*
Man skulle börja med att gå i 12 min sen springa 3 min och gå 3 min i två omgångar.
Lite lite tyckte jag men en bra grund att gå efter.
Så jag gick i 5 min
sprang 3 min gick 3 min i 4 omgångar sen sprang jag i 6 min och gick 1 min i två omgångar
*
Höll alltså i gång i 45 min och sprang 27 min av dem.
Det måset väl vara godkänt.
*
Åter kommer till dagens mat ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0